Το Αηδόνι και το Τριαντάφυλλο

Το Αηδόνι και το Τριαντάφυλλο

Oscar Wilde
Όσκαρ Ουάιλντ

🐦🌹The nightingale and the rose

Το Αηδόνι και το Τριαντάφυλλο - Όσκαρ Ουάιλντ Αυτό που απλώνεται μπροστά μου είναι το παρελθόν. Είμαι αναγκασμένος να το κοιτάξω με διαφορετική ματιά, να κάνω τον κόσμο να το κοιτάξει με διαφορετική ματιά, να κάνω τον κόσμο να το κοιτάξει με διαφορετική ματιά, να κάνω το Θεό να το κοιτάξει με διαφορετική ματιά. Αυτό δεν μπορώ να το κάνω αγνοώντας το τι θεωρώντας το ασήμαντο, ή εγκωμιάζοντας το, ή αρνούμενος το.

Ο μόνος τρόπος που μπορεί να γίνει αυτό είναι, να του προδώσω μια πληρότητα, με το να το δεχτώ σαν ένα μέρος της εξέλιξης της ζωής μου, και του χαρακτήρα μου, με το να σκύψω το κεφάλι σε κάθε τι που έχω υποφέρει.

Μην ξεχνάς σε τι τρομερό σχολείο μαθητεύω. Και όσο μπορείς από μένα για να μάθεις την απόλαυση της ζωής και την απόλαυση της τέχνης. Ίσως να έχω εκλεγεί για να σου μάθω κάτι πολύ πιο υπέροχο - το νόημα της θλίψης και την ομορφιά της.

"Το Αηδόνι και το Τριαντάφυλλο" ανήκει στη συλλογή παραμυθιών "Ο Ευτυχισμένος Πρίγκηπας και άλλες ιστορίες" Α΄ έκδοση, 1888 Λονδίνο, εκδόσεις Σαϊτα.

Αρχική δημοσίευση: Π. Σ. χρήστης fb

P.S. Με τον τίτλος "Ο Ευτυχισμένος Όσκαρ" (πρωτότυπος τίτλος The Happy Prince) παίχτηκε ταινία με τον Ρούπερτ Έβερετ στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Όσκαρ Ουάιλντ (2018). Η σκηνοθεσία του ιδίου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρίμα: Η ζωή μας κάθε μέρα λιγοστεύει

Χαλάσματα

Γιώργος Σεφέρης: Ημερολόγιο Ε΄ / Νιζίνσκι