Το Ερωτηματολόγιο Proust

Le Questionnaire Proust

Proust - Στον ίσκιο των ανθισμένων κοριτσιών - έργο BoticcelliMarcel Proust - Combray Siena Nobile
Όταν ο αναγνώστης διαβάζει, διαβάζει για τον εαυτό του. Το βιβλίο είναι ένα οπτικό εργαλείο που του προσφέρεται για να διακρίνει το τι θα μπορούσε να μην είχε δει στον εαυτό του αν δεν κρατούσε το βιβλίο —Marcel Proust
Longtemps je me suis couché de bonne heure...

Ερωτηματολόγιο Προυστ - Questionnaire Proust

Marcel Proust
  1. Η αρετή που εκτιμώ περισσότερο
  2. Η ιδιότητα που μ' αρέσει στους άλλους
  3. Η αποκαλυπτικότερη πτυχή του χαρακτήρα μου
  4. Αυτό που εκτιμώ περισσότερο στους φίλους μου
  5. Το κύριο δυνατό μου σημείο
  6. Το κύριο αδύνατο μου σημείο : Να μη ξέρω, να μη μπορώ
  7. Η προτιμώμενη απασχόληση μου
  8. Η ιδέα μου για την ευτυχία
  9. Η ιδέα μου για τη δυστυχία : Να μην έχω γνωρίσει τη μητέρα μου ή τη γιαγιά μου
  10. Αν δεν ήμουν αυτός που είμαι ποιος θα ήθελα να είμαι
  11. Που θα ήθελα να ζω : Το μέρος όπου όλες μου οι επιθυμίες θα πραγματοποιούνταν
  12. Το χρώμα που προτιμώ : Η ομορφιά δεν είναι ζήτημα χρωμάτων αλλά αρμονίας
  13. Το λουλούδι που προτιμώ : Η Σιένα
  14. Το πουλί που προτιμώ : Το χελιδόνι
  15. Το φαγητό που προτιμώ
  16. Το ποτό που προτιμώ
  17. Ο ήχος /θόρυβος που προτιμώ
  18. Η λέξη που προτιμώ
  19. Η λέξη που απεχθάνομαι
  20. Τα ονόματα που προτιμώ
  21. Οι συγγραφείς που προτιμώ : Anatole France, Pierre Loti
  22. Οι ήρωες των μυθιστορημάτων που προτιμώ : Άμλετ
  23. Οι ηρωίδες των μυθιστορημάτων που προτιμώ : Βερενίκη
  24. Οι μουσικοί που προτιμώ : Μπετόβεν, Βάγκνερ, Σούμαν
  25. Οι ήρωες μου στην αληθινή ζωή - ζωντανοί ή πεθαμένοι
  26. Η αλλαγή ως ιστορικό γεγονός που θαυμάζω
  27. Οι άνθρωποι που απεχθάνομαι στην ανθρώπινη Ιστορία
  28. Αυτό που περισσότερο απεχθάνομαι
  29. Τα λάθη στα οποία μπορώ να δείξω επιείκεια : Αυτά που καταλαβαίνω
  30. Το δώρο της φύσης που θα ήθελα να έχω
  31. Πως θα ήθελα να πεθάνω : Καλύτερος και αγαπώμενος
  32. Σε τι θα ήθελα να μετεμψυχωθώ
  33. Η συμβουλή /μότο που είμαι αφοσιωμένος : Φοβάμαι να την πω μήπως μου φέρει κακοτυχία
  34. Η τωρινή ψυχική μου κατάσταση : Ενοχλημένος που απάντησα σε τόσες ερωτήσεις για τον εαυτό μου

👉 Ο Προυστ συνέθεσε τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου στο οποίο απαντούσε ο ίδιος στις ερωτήσεις που είχε συνθέσει. Αυτό το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε σε ηλικία 20 ετών απ' τον Προυστ

Ανακαλύφτηκε σε ένα τόμο που ονομαζοταν "Άλμπουμ εξομολογήσεων" και βασίζεται σε ένα παιχνίδι του μέσου 19ου στην Αγγλία που ονομαζότον "Εκμυστηρεύσεις" που σκοπό είχε να να αποκαλύψει τις διάφορες πτυχές της προσωπικότητας - ιδανικό για μία εσωτερική ενδοσκόπηση.

Η μικρή Μαντλέν και ο Μαρσέλ Προυστ", "Longtemps je me suis couché" - Πιθανολογούμενα έργα της Barbara Picci"


Francis Poulenc

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρίμα: Η ζωή μας κάθε μέρα λιγοστεύει

Χαλάσματα

Στο φράχτη με τ' αγκάθια (Επί ασπαλάθων)